مشکلات در ایران

مشکلات و مسائلی که با ان دست و پنجه نرم میکنید

سرقت های صاحب کافی نت از مشتری ها

«اسدالله زحمتکش» رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه از به دام افتادن یک دزد اینترنتی در کرمانشاه خبر داد و گفت: یک متصدی کافی نت از حساب‌های بانکی افرادی که به مغازه او مراجعه می‌کردند، سرقت می‌کرد.

وی افزود: سر نخ این ماجرا پس از مراجعه یکی از طعمه‌ها به پلیس کشف شد که به دلیل برداشت غیرمجاز از حساب خود به این مجموعه مراجعه کرده بود. رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه گفت: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد که سرقت از حساب این فرد توسط یک متصدی کافی نت انجام شده است.

سرهنگ زحمتکش ادامه داد: ماجرا از این قرار بوده که پس از مراجعه این مرد به کافی نت، متصدی این مغازه شماره حساب فرد را یادداشت و با بازیابی رمز‌های اینترنی از روی سیستم خود اقدام به سرقت کرده است. وی گفت: پس از بررسی‌ها متصدی کافی نت به عنوان متهم اصلی شناخته و بازداشت شد. زحمتکش با اشاره به ضرورت توجه ویژه مردم به حفظ پسورد‌های امنیتی خود تأکید کرد: در صورتی که شهروندان در حفظ کلمات امنیتی حساب‌های مالی خود هشیار باشند هرگز چنین اتفاقاتی روی نخواهد داد.

وی درخصوص کلاهبرداری‌های اینترنتی به مردم هشدار داد و از آنها خواست که در مکان‌های عمومی مثل کافی نت‌ها از وارد کردن رمزهای امنیتی خودداری کنند. زحمتکش در پایان تأکید کرد: هر یک از شهروندان که در فضای مجازی از سارقان اینترنتی خسارت دیده‌اند می‌توانند با مراجعه به پلیس فتا موضوع را پیگیری کنند.




لطفا نظر خود را درباره این مطلب بیان نمایید .


موضوعات: اجتماعی,
برچسب ها: کافی نت , سرقت , اسدالله زحمتکش , رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه , رئیس پلیس فتا , کرمانشاه ,
[ بازدید : 575 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ 6:43 بعد از ظهر ] [ J.I.K ]

[ ]

توقيف يک خودرو با 34 ميليون ريال جريمه

سرهنگ حمزه امين نژاد' افزود: مأموران پليس راهنمايي و رانندگي اين شهرستان هنگام کنترل خودروهاي عبوري اين خودرو را براي بررسي مدارک و سوابق متوقف کردند.

وي اظهارکرد: در بررسي انجام شده توسط مأموران مشخص شد که خودروي متوقف شده داراي اين مبلغ خلافي است که به همين دليل براي انجام اقدامات قانوني روانه پارکينگ شد.

دليجان در فاصله 142 کيلومتري اراک - مرکز استان مرکزي - واقع شده است




لطفا نظر خود را درباره این مطلب بیان نمایید .


موضوعات: راهنمایی و رانندگی,
برچسب ها: جريمه , خودرو , توقيف , سرهنگ حمزه امين نژاد , دليجان , اراک , مرکزي ,
[ بازدید : 583 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ 6:40 بعد از ظهر ] [ J.I.K ]

[ ]