مشکلات در ایران

مشکلات و مسائلی که با ان دست و پنجه نرم میکنید

منتظر حملات احتمالی قلعه نویی به فرهاد مجیدی باشید

شماره 7 محبوب آبی‌ها در اقدامی ناگهانی از دنیای فوتبال خداحافظی کرده بود و در نامه‌ای دلایل این اقدام خود را هم اعلام کرده بود. در بخشی از این نامه آمده بود:


بر حسب صبر و تعصب تا به امروز سکوت کردم (حتی در روزهایی که در اوج آمادگی و بنا به سلیقه فنی ! نیمکت نشین بودم صحبتی نکردم تا آرامش تیم و مجموعه استقلال برهم نخورد) و برای اثبات خویش تلاش و مبارزه کردم اما امروز وقتی می شنوم که آقایان عامل ناکامی تیم را تشویق فرهاد مجیدی توسط هواداران خونگرم استقلال می دانند برایم تاسف آور است.


منظور مجیدی از «آقایان» دقیقا امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال بود که بارها از تشویق شدن فرهاد در استادیوم آزادی گلایه کرده بود و این کار هواداران استقلال را باعث ازبین رفتن تمرکز بازیکنان داخل زمین شده بود.


حالا فرهاد مجیدی دوباره قصد دارد به استادیوم آزادی برود و از نزدیک بازی هم‌تیمی‌های سابقش را برابر ملوان انزلی ببیند؛ آن هم درست در مقطعی که استقلال 3 باخت پیاپی داده و کادر فنی این تیم به شدت تحت فشار منتقدین و مخالفان قرار دارد و البته شاگردان قلعه‌نویی هم نیاز مبرمی به 3 امتیاز این بازی دارند.


فرهاد حتما به عواقب حضورش در استادیوم آزادی فکر کرده است. پیش‌بینی این که جو استادیوم آزادی در صورت حضور فرهاد مجیدی به چه شکلی در خواهد آمد اصلا سخت نیست. او حتما از سوی عاشقان سینه چاکش و همینطور مخالفان قلعه‌نویی، بی‌امان تشویق خواهد شد و ایجاد دودستگی در میان هوادارانی که بی‌شک تعدادشان از تمام بازی‌های این فصل آبی‌پوشان بیشتر خواهد بود، چیزی نیست که سرمربی استقلال خواهان آن باشد. این وضعیت دقیقا مشابه همان وضعیتی خواهد بود که به گفته مجیدی باعث اولین خداحافظی او در 7 مهر 1391 از فوتبال شد و اگر نتیجه بازی مقابل ملوان مطابق میل و انتظار سرمربی این تیم نباشد، باید منتظر طعنه‌ها و احتمالا حملات قلعه‌نویی به این اقدام مجیدی باشیم





لطفا نظر خود را درباره این مطلب بیان نمایید .


موضوعات: ورزش,
برچسب ها: قلعه نویی , فرهاد مجیدی , استادیوم آزادی , آبی‌پوشان ,
[ بازدید : 638 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ 6:13 بعد از ظهر ] [ J.I.K ]

[ ]

اسراییل: نمی گذاریم کرانه باختری بازوی ایران شود

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نمی‌گذاریم کرانه باختری بازوی طولانی ایران شود. "موشه یعالون" گفت: از تبدیل کرانه باختری به منطقه تحت کنترل حماس می‌ترسیم زیرا در این صورت بازوی طولانی ایران تشکیل خواهد شد. عقب نشینی ما از کرانه باختری بعید است.
"یعالون" گفت: هرگز اجازه شکل‌گیری حماس جدید را نمی‌دهیم و نمی‌توانیم قبول کنیم که از کرانه باختری، خمپاره به سمت فرودگاه "بن گوریون" شلیک شود یا قدرت جنگنده‌ها برای پرواز از فرودگاه "رمات داوید" مختل شود.




لطفا نظر خود را درباره این مطلب بیان نمایید .


موضوعات: سیاسی,
برچسب ها: کرانه باختری , ایران , اسراییل , بازوی ایران , وزیر جنگ رژیم صهیونیستی , رژیم صهیونیستی , موشه یعالون , حماس , یعالون , بن گوریون , رمات داوید ,
[ بازدید : 640 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ 6:09 بعد از ظهر ] [ J.I.K ]

[ ]