مشکلات در ایران

مشکلات و مسائلی که با ان دست و پنجه نرم میکنید

کي‌روش، پرسپوليس و يک رکورد تاريخي

کارلوس کی‌روش درحالی 24 بازیکن را با خود به اردوی پرتغال می‌برد که از نکات جالب آن عدم حضور بازیکنان پرسپولیس در این اردو است. این اتفاق در حالی رخ داده که هیچگاه (حداقل در 40 سال اخیر) سابقه نداشته بازیکنی از پرسپولیس در اردوی تیم ملی حاضر نباشد و انتظار می‌رفت بازیکنانی مثل رضا حقیقی و پیام صادقیان در اردوی تیم ملی باشند.

پیش از این در جام جهانی 2006 هیچ یک از استقلالی‌های حاضر در تیم ملی فرصت بازی کردن پیدا نکرده بودند که در نوع خود بی سابقه بود و لیست جدید کارلوس کی‌روش هم اقدامی بود که جز اولین‌ها محسوب می‌شود.

هرچند که کارلوس کی‌روش در اظهاراتش اعلام کرده در دعوت بازیکنان به تیم ملی، توجهی به تیم آنها ندارد اما پرسش علاقمندان به فوتبال از او این است که آیا فرصت بازی در استرالیا به حتی یک پرسپولیسی داده نمی‌شود؟ و از آن جالب‌تر آیا هیچ بازیکنی از پرسپولیس در کاروان تیم ملی در استرالیا نخواهد بود؟ برای پاسخ به این پرسش باید حداقل دو ماه دیگر صبر کرد.




لطفا نظر خود را درباره این مطلب بیان نمایید .


موضوعات: ورزش,
برچسب ها: کي‌روش , پرسپوليس , رکورد تاريخي , کارلوس کی‌روش , بازیکن , اردوی پرتغال , بازیکنان پرسپولیس , اردوی تیم ملی , رضا حقیقی , پیام صادقیان , جام جهانی 2006 , استقلا ,
[ بازدید : 672 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ 5:28 بعد از ظهر ] [ J.I.K ]

[ ]

حزب الله: ارتش لبنان هدیه ایران را بپذیرد

یک نماینده حزب الله با اشاره به هدیه ایران به ارتش لبنان گفت: ما از دولت لبنان می خواهیم که به طور جدی مسئله هدیه ایران را پیگیری کرده و قبول کند.

به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی استار یک نماینده حزب الله روز شنبه با اشاره هدیه ایران به ارتش لبنان گفت: لبنان باید هدیه ایران مبنی بر حمایت از ارتش لبنان را قبول کند.

او ادامه داد: ما باید به حرفهای کشورهایی مانند آمریکا که شرایطی را به ما تحمیل کردند گوش نکنیم.

نواف موسوی نماینده حزب الله در حاشیه مراسمی در جنوب لبنان ادامه داد: امیدوار است دولت لبنان این مسئله را به طور جدی پیگیری و تصمیم بگیرد زیرا ارتش برای مقابله با نیروهای داعش و جبهه النصره نیازمند این هدیه است.

علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان هفته گذشته در سفری یک روزه به لبنان رفت و با مسوولان این کشور دیدار و گفت و گو کرد.

بنابر گزارش لیبانیون فایلز، شمخانی در سفرش به بیروت و در دیدار با مقامات این کشور در خصوص اوضاع فعلی لبنان و منطقه و هدیه ایران به ارتش لبنان با آنها به گفت‌وگو پرداخت.




لطفا نظر خود را درباره این مطلب بیان نمایید .


موضوعات: سیاسی,
برچسب ها: حزب الله , ارتش لبنان , هدیه ایران , لیبانیون فایلز , شمخانی , بیروت , اوضاع فعلی لبنان , علی شمخانی , دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور , نواف , نواف موسوی , نماین ,
[ بازدید : 615 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ 5:25 بعد از ظهر ] [ J.I.K ]

[ ]