مشکلات در ایران

مشکلات و مسائلی که با ان دست و پنجه نرم میکنید

راننده پراید زنده زنده در شعله‌های آتش سوخت

رئیس پلیس راه استان هرمزگان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با یک دستگاه پژو 405، در محور دشتی به پارسیان «هرمزگان» راننده پراید در میان شعله‌های آتش جان باخت.

سرهنگ «علی مجیدزاده» افزود: طی 48 ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی استان، دو حادثه دلخراش رانندگی با سه کشته و سه مصدوم رخ داد.

وی افزود: در یکی از این حوادث در محور «دشتی - پارسیان» یک دستگاه پراید پس از برخورد با یک دستگاه پژو پارس دچار حریق شد و راننده پراید در میان شعله‌های آتش جان باخت، هم‌چنین سه سرنشین پژو به شدت مصدوم و برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در حادثه‌ای دیگر در محور بندر خمیر یک دستگاه موتورسیکلت به‌علت بی‌احتیاطی راکب طی خارج شدن از مسیر خود با یک دستگاه پژو پارس برخورد کرد که متأسفانه راکب و سرنشین آن براثر شدت صدمات وارده در دم جان باختند




لطفا نظر خود را درباره این مطلب بیان نمایید .


موضوعات: راهنمایی و رانندگی,
برچسب ها: پراید , رئیس پلیس راه استان هرمزگان , سرهنگ علی مجیدزاده , علی مجیدزاده , محور بندر خمیر ,
[ بازدید : 728 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ 6:03 بعد از ظهر ] [ J.I.K ]

[ ]

داعش برای جنگ با ایران برنامه‌ریزی می‌کند؟

یک روزنامه انگلیسی مدعی شد که داعش برای اقدام علیه ایران و دستیابی به اسرار هسته‌ای این کشور تلاش می‌کند.

عصرایران به نقل از روزنامه ساندی تایمز چاپ لندن نوشت: داعش برای جنگ علیه ایران برنامه‌ریزی می‌کند. این موضوع بر اساس یکی از نوشته‌های سران داعش فاش شده است.

واحدی از نیروهای ویژه ارتش عراق به هنگام بازرسی منزل مسکونی یکی از فرماندهان داعش، اسنادی را بدست آورد که نشان می‌دهد داعش برای بدست آوردن اسرار هسته‌ای ایران تلاش می‌کند.

این اسناد همچنین از اعضای داعش می‌خواهد به ترور دیپلمات‌ها، بازرگانان و فعالان اقتصادی و دانشگاهیان ایرانی اقدام کنند.

به نظر می‌رسد این اسناد توسط عبدالله احمد المشهدانی معروف به ابوقاسم مسئول سازماندهی و جذب جنگجویان خارجی نوشته شده و درخواست کرده است افراد مسلح داعش آماده جنگ علیه ایران باشند.

علاوه بر این پیشنهاد شده داعش صنایع سودآور ایران مانند خاویار و فرش ایران را مورد هدف قرار دهد تا تهران تضعیف شود و قادر به ایفای نقش منطقه‌ای و حمایت از دولت بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه نباشد.




لطفا نظر خود را درباره این مطلب بیان نمایید .


موضوعات: سیاسی,
برچسب ها: داعش , روزنامه ساندی تایمز چاپ لندن , عبدالله احمد المشهدانی ,
[ بازدید : 619 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ 6:01 بعد از ظهر ] [ J.I.K ]

[ ]