مشکلات در ایران

مشکلات و مسائلی که با ان دست و پنجه نرم میکنید

قلعه‌نویی جواب مخالفان را داد

مربی تیم فوتبال استقلال از نظر منتقدان آمار جالبی را از خود ارائه نکرده و این موضوع عاملی است که انتقادها از وی بیشتر شود زیرا اعلام شده است که این مربی نتوانسته است در شش بازی اخیر استقلال خوب کار کند و این مسئله وضعیت را برای استقلال مشکل کرده است.

گفتنی است، قلعه‌نویی انتقادها را نمی پذیرد زیرا وی اعلام کرده است این انتقادها به دلیل مشکل منتقدان با شخص وی است و برای این مربی طبیعی است زیرا خیلی ها نمی خواهند وی در استقلال بماند و این تیم را هدایت کند.

شایان ذکر است، قلعه‌نویی با حالت طعنه به مخالفانش اعلام کرده است در حال حاضر وقت کوبیدن و انتقاد از وی نیست و این افراد باید تا قهرمانی استقلال منتظر بمانند و آن زمان وی را بکوبند و راه را برای خود هموار سازند.




لطفا نظر خود را درباره این مطلب بیان نمایید .


موضوعات: ورزش,
برچسب ها: قلعه‌نویی , مربی تیم فوتبال استقلال ,
[ بازدید : 602 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ 5:01 بعد از ظهر ] [ J.I.K ]

[ ]

6 آبی‌پوش در آستانه محرومیت از دربی

در حالی که استقلال این هفته باید به مصاف تراکتورسازی برود آبی پوشان از شش بازیکن دو کارته در ترکیب خود استفاده می کنند.

آندرانیک تیموریان، امید ابراهیمی، هاشم بیک زاده، جاسم کرار، امیرحسین صادقی و محمدرضا خرسندنیا شش بازیکنی هستند که در صورت دریافت اخطار در دیدار با تراکتورسازی، دربی حساس پایتخت را از دست می دهند. هاشم بیک زاده این هفته مقابل تراکتورسازی به دلیل مصدومیت به میدان نمی رود و میلاد فخرالدینی هم با دریافت کارت زرد از داور بازی روز گذشته بازی این هفته را از دست داده است، اما قطعا پنج استقلالی در دیدار با تراکتورسازی باید مراقب باشند تا از داور اخطار نگیرند.




لطفا نظر خود را درباره این مطلب بیان نمایید .


موضوعات: ورزش,
برچسب ها: محرومیت از دربی , استقلال , تراکتورسازی , آندرانیک تیموریان , امید ابراهیمی , هاشم بیک زاده , جاسم کرار , امیرحسین صادقی , محمدرضا خرسندنیا , میلاد فخرالدی ,
[ بازدید : 629 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ 4:59 بعد از ظهر ] [ J.I.K ]

[ ]