مشکلات در ایران

مشکلات و مسائلی که با ان دست و پنجه نرم میکنید

کارگاه های تخصصی عکاسان سینمای ایران در خانه سینما برگزار می‌شود

مهدی دل‌خواسته سخنگو و عضو شورای مرکزی انجمن عکاسان سینمای ایران گفت : کارگاه های تخصصی هم اندیشی ، خلاقیت ، و گردهمایی علمی عکاسان سینمای ایران روز چهارشنبه 28 آبان ماه از ساعت 17:30 در سالن سیف اله داد خانه سینمابرگزار می شود.

وی افزود: در این کارگاه که مدت زمان تقریبی آن دو ساعت می باشد. ازین پس به صورت ماهیانه یک جلسه در خانه سینما برگزار میگردد که در مورد عکاسان پیشکوست سینما , نقد و تحلیل عکاسان داخلی , خارجی و همچنین استفاده از کارشناسان دوربینهای عکاسی و مباحث سخت افزاری, بحث و تبادل نظر می شود.

ورود برای تمامی عکاسان شاخه های مختلف عکاسی آزاد می باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد انجمن عکاسان سینمای ایران و اشنایی با فعالیت های آن به سایت انجمن به آدرس www.irssp.ir مراجعه نمایید.




لطفا نظر خود را درباره این مطلب بیان نمایید .


موضوعات: هنری,
برچسب ها: عکاسان سینمای ایران , خانه سینما , مهدی دل‌خواسته , شورای مرکزی انجمن عکاسان سینمای ایران ,
[ بازدید : 573 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ 2:51 بعد از ظهر ] [ J.I.K ]

[ ]

دلیل شکست تیم ملی فوتبال ساحلی ایران مقابل پرتغال از نگاه کی‌روش

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان شب گذشته (سه‌شنبه) در نخستین دیدار خود در مسابقات فوتبال ساحلی بین‌قاره‌ای که در دبی امارات در حال برگزاری است، با نتیجه 4 بر 2 مغلوب پرتغال شد.

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران که میهمان ویژه این بازی بود گفت: فوتبال ساحلی شگفت‌انگیز، واقعاً سریع و تماشایی است.

وی در خصوص دیدار پرتغال، تیم زادگاهش و ایران، جایی که در حال حاضر در آن زندگی می‌کند، اظهار داشت: نمی‌توانم خودم را کارشناس فوتبال ساحلی بدانم ولی فکر می‌کنم تغییراتی که پرتغال در مدت زمان سوم و چهارم بازی انجام داد، کلیدی بود. به نظرم ماژر و بلچیور از پرتغال در این دیدار فوق‌العاده بودند.




لطفا نظر خود را درباره این مطلب بیان نمایید .


موضوعات: ورزش,
برچسب ها: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران , کی‌روش , کارلوس کی‌روش , بلچیور ,
[ بازدید : 594 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ 2:49 بعد از ظهر ] [ J.I.K ]

[ ]