مشکلات در ایران

مشکلات و مسائلی که با ان دست و پنجه نرم میکنید

اسپری فلفل بر روی دختران جوان پاشیده شد

دختران جوان که از اقدام راننده ۲۷ ساله خودرو مبهوت شده بودند و از سوزش چشم ها به خود مي پيچيدند موفق شدند شماره خودرو را به خاطر بسپارند. در همين حال رهگذران با ديدن اين صحنه بلافاصله با اورژانس ۱۱۵ و نيروهاي انتظامي تماس گرفتند که دقايقي بعد امدادگران اورژانس به ياري آنان شتافتند و عامل پاشيدن اسپري نيز تحت تعقيب قرار گرفت.

با توجه به اهميت و حساسيت موضوع، اين پرونده به شعبه ۹۰۴ دادسراي انقلاب اسلامي مشهد ارجاع شد و «قاضي حيدري» دستورات ويژه اي را براي دستگيري متهم فراري صادر کرد.

مدتي بعد متهم اين پرونده با توجه به مشخصاتي که قربانيان حادثه در اختيار پليس گذاشته بودند در يک عمليات غافلگيرانه به دام افتاد و به مرجع قضايي معرفي شد.

اين گزارش حاکي است: قاضي پرونده با توجه به گزارش مأموران اورژانس، محتويات پرونده و همچنين اقارير صريح متهم، وي را در حالي با صدور قرار قانوني روانه زندان کرد که اتهام غصب عنوان بسيجي و ايجاد مزاحمت براي بانوان نيز به وي تفهيم شد. بنابراين گزارش، بررسي سوابق اين متهم نشان مي دهد وي قبلاً نيز به اتهام خريد و فروش سلاح بازداشت شده بود.




لطفا نظر خود را درباره این مطلب بیان نمایید .


موضوعات: اجتماعی,
برچسب ها: اسپری فلفل ,
[ بازدید : 630 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ 3:55 بعد از ظهر ] [ J.I.K ]

[ ]

درآمد مخابرات به ازای هر خط تلفن و اینترنت

معاون شرکت مخابرات استان تهران، میزان درآمد مخابرات از محل تلفن ثابت و اینترنت به ازای هر خط به ترتیب ۱۳ و ۱۸ هزار تومان عنوان کرد و گفت: مخابرات با ارائه سرویس ها و طرح های جدید درصد کاهش هزینه های مشترکان است.




لطفا نظر خود را درباره این مطلب بیان نمایید .


ادامه مطلب
موضوعات: اقتصاد,اجتماعی,
برچسب ها: درآمد مخابرات , معاون شرکت مخابرات استان تهران , میزان درآمد مخابرات , آرپو , اکوکال , بیدخام ,
[ بازدید : 614 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ 3:49 بعد از ظهر ] [ J.I.K ]

[ ]