مشکلات در ایران

مشکلات و مسائلی که با ان دست و پنجه نرم میکنید

خانزاده: نمی‌خواهیم نوار پیروزی‌هایمان برابر کره قطع شود

مدافع تیم فوتبال کشورمان از وضعیتش برای بازی با کره جنوبی ابراز بی‌اطلاعی کرد.

محمدرضا خانزاده پیش از آغاز تمرین امروز (دوشنبه) تیم ملی عنوان کرد: تمرینات بسیار خوب دنبال شده و فکر می‌کنم پیش از دیدار با کره جنوبی یک آماده‌سازی خوب را داشته‌ایم.
وی افزود: بازی با کره جنوبی اولین محک جدی ماست در حالی که رقیبان ما بازی‌های بسیار خوبی را انجام داده‌اند. کره جنوبی یکی از بازی‌هایی است که ما به آن نیاز داریم اما دیداهاری تدارکاتی‌مان خیلی کم بوده است.

مدافع تیم ملی با اشاره به حساسیت دیدار دوستانه ایران و کره جنوبی گفت: بازی فردا فقط دوستانه نیست و حیثیتی است. می‌خواهیم برابر کره جنوبی به پیروزی برسیم چرا که نمی‌خواهیم نوار پیروزی‌هایمان مقابل این تیم قطع شود.

وی درباره اینکه گفته می‌شود خانزاده بازی‌های بسیار کمی را در لیگ انجام داده و در این شرایط با چه معیاری به تیم ملی دعوت شده است، خاطرنشان کرد: به جز بازی‌های آسیایی اینچئون که همراه با تیم المپیک بودم در تمام بازی‌های پرسپولیس حضور داشتم. شرایط خوبی را هم پشت سر گذاشتم تا به تیم ملی برسم.

خانزاده درباره اینکه آیا می‌تواند مقابل کره جنوبی بازی کند یا باید محرومیت دو جلسه‌ای‌اش را پشت سر بگذارد گفت: امروز مشخص خواهد شد که می‌توانم مقابل کره جنوبی بازی کنم یا نه. نمی‌دانم محرومیتم در بازی‌‌های دوستانه هم محسوب می‌شود یا باید در بازی‌های رسمی این محرومیت‌ها را پشت سر بگذارم. برای بازی مقابل کره جنوبی آماده‌ام اما نظر نهایی را کی‌روش می‌دهد.




لطفا نظر خود را درباره این مطلب بیان نمایید .


موضوعات: ورزش,
برچسب ها: خانزاده , کره , مدافع تیم فوتبال , کره جنوبی , محمدرضا خانزاده , اینچئون ,
[ بازدید : 1207 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ 2:35 بعد از ظهر ] [ J.I.K ]

[ ]

آشنا توهین به مجلس را تکذیب کرد

سرپرست مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری مطالب برخی سایت ها و محتوای برخی پیامک ها را که به بهانه مصاحبه 17 آبان ماه 93 وی با یک خبرگزاری پیامکی در سطح وسیعی منتشر شده است، تکذیب کرد.

،حسام الدین آشنا با تاکید بر جایگاه والای نهاد مجلس در نظام جمهوری اسلامی از این اقدام انتقاد کرد.

مشاور فرهنگی رییس جمهوری افزود: کشور در این مقطع حساس تاریخی نیازمند وحدت و وفاق ملی است و متاسفانه برخی رسانه ها بدون رعایت اخلاق حرفه ای با انتشار اینگونه مطالب کذب در آستانه جلسه مجلس برای بررسی صلاحیت فرد پیشنهادی دولت برای وزارت علوم، قصد حاشیه سازی و تفرقه اکنی دارند.

برخی از روزنامه ها مدعی شده اند که مشاور فرهنگی رییس جمهوری گفته است مسئله مذاکرات در سطح کلان نظام مطرح می شود و در حد تعدادی از نمایندگان، رسانه ها و دلواپسان نیست بلکه در حد کسانی است که هدایت، طراحی و اجرای آن را بر عهده دارند.




لطفا نظر خود را درباره این مطلب بیان نمایید .


موضوعات: سیاسی,
برچسب ها: آشنا , توهین به مجلس , سرپرست مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری , بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری , استراتژیک , محتوای پیامک ها , حسام الدین آشنا , ,
[ بازدید : 1236 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ 2:32 بعد از ظهر ] [ J.I.K ]

[ ]