مشکلات در ایران

مشکلات و مسائلی که با ان دست و پنجه نرم میکنید

روحانی در فهرست سیاستگذاران برتر2014

این فهرست از 100 شخصیت اندیشمند جهان در حوزه های مختلف از جمله سیاستگذاران بوده است.


این ششمین فهرستی است که فارین پالیسی آن را در این رابطه منتشر کرده است.

در بخش سیاستگذاران این فهرست علاوه بر نام رییس جمهوری ایران، نام شخصیت هایی همچون آنگلا مرکل صدراعظم آلمان، نارندرا مودی نخست وزیر هند و متئو رنتزی نخست وزیر ایتالیا نیز بدلیل اقدامات شان در این فهرست قرار دارند.

این نشریه با پرداختن به موضوعات دیگر جهانی از جمله محیط زیست ، مخترعان ، تاریخ سازان و هنرمندان ، نام افراد مختلفی را در این فهرست خود جای داده است.




لطفا نظر خود را درباره این مطلب بیان نمایید .


موضوعات: سیاسی,
برچسب ها: فهرست سیاستگذاران برتر2014 , آنگلا مرکل , نارندرا مودی , متئو رنتزی ,
[ بازدید : 1330 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ 8:31 بعد از ظهر ] [ J.I.K ]

[ ]

تست دوپينگ يک بازيکن ليگ برتري مثبت اعلام شد

احمد هاشميان خصوص نتايج آزمايش دوپينگ از بازيکنان فوتبال ايران، ضمن بيان مطلب فوق گفت: بر اساس اعلام آزمايشگاه کنترل دوپينگ، نتايج 83 نمونه کنترل دوپينگ فوتبال و فوتسال اعلام شده که بنا بر نتايج اعلامي 81 نمونه منفي و 2 نمونه مثبت است.

وي افزود: نمونه‌هاي مثبت رمز گشايي شده که يک نمونه آن مربوط به ليگ برتر فوتبال و دومين نمونه مربوط به يکي از بازي‌هاي جام حذفي يک تيم دسته دوم بوده است. بر همين اساس موارد تخلف به بازيکن و باشگاه مربوطه ابلاغ شده و در صورت عدم درخواست آناليز نمونه B از سوي بازيکنان متخلف، فرايند رسيدگي آغاز و طبق قوانين آئين‌نامه ملي کنترل دوپينگ اقدام مي‌شود.

رئيس کميته پزشکي فدراسيون فوتبال در ادامه خاطرنشان کرد: در نمونه‌هاي مثبت اعلام شده، ماده ممنوعه ناندرلون، استانازولول تاموکسي فن وجود داشته است.

وي ضمن تشکر از رسانه‌هاي گروهي اضافه کرد: اخيرا شاهد همکاري شايسته رسانه‌هاي گروهي به ويژه خبرگزاري‌ها و روزنام‌ ها در پرهيز از هرگونه گمانه‌زني و استفاده از حروف مخفف در جهت معرفي افراد ذکر شده، بوده‌ايم که به نوبه خود از اين فرهنگ رسانه‌اي تشکر مي‌کنم.

هاشميان همچنين گفت: همچنين به منظور رعايت حقوق متخلفان و موارد تصريح شده در آئين‌نامه کنترل دوپينگ و با اهدف اشاعه اخلاق مداري در فوتبال کشور انتظار دارم رسانه‌هاي جمعي همچنان صحه صدر نشان داده و اجازه دهند پس از رسيدگي پرونده متخلفان، تا صدور راي قطعي مطالب خود را مطرح کرده و مطمئنا با قطعي شدن راي متخلفان، مراتب از طريق سايت رسمي فدراسيون اعلام خواهد شد. ضمن اينکه از همکاري شايشته رسانه‌هاي گروهي مراتب تشکر خود را اعلام مي‌کنم




لطفا نظر خود را درباره این مطلب بیان نمایید .


موضوعات: ورزش,
برچسب ها: تست دوپينگ , بازيکن ليگ برتري , احمد هاشميان , آزمايش دوپينگ , فوتبال ايران , دوپينگ , رئيس کميته پزشکي فدراسيون فوتبال ,
[ بازدید : 1263 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ 8:28 بعد از ظهر ] [ J.I.K ]

[ ]