مشکلات در ایران

مشکلات و مسائلی که با ان دست و پنجه نرم میکنید

زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 94

ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1394 و بیستمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور از روز شنبه 17 آبان ماه آغاز و در روز یکشنبه 25 آبان ماه 93 پایان می پذیرد.

مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اعلام این خبر افزود: ثبت نام از داوطلبان آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1394 و همچنین بیستمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور منحصرا از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انجام خواهد شد.

حسین توکلی تصریح کرد: تمامی داوطلبان آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1394 و بیستمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور ضرورت دارد پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و تهیه مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت نام، در مهلت در نظر گرفته شده در سایت سازمان سنجش ثبت نام کنند.

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام در این روش به صورت اینترنتی انجام می شود لذا لازم است داوطلبان به وسیله کارت های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می باشد، با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ 250 هزار ریال به عنوان وجه ثبت نام، نسبت به این کار اقدام کنند.

براساس برنامه زمانی پیش بینی شده این آزمون در صبح و بعد از ظهر روزهای چهارشنبه 15، پنجشنبه 16 و جمعه 17 بهمن ماه برگزار خواهد شد.




لطفا نظر خود را درباره این مطلب بیان نمایید .


موضوعات: اجتماعی,
برچسب ها: زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 94 , کارشناسی ارشد , ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد , زمان ثبت نام آزمون , کارشناسی ارشد 94 , آزمون کارشناسی ارشد 94 , ثبت نا ,
[ بازدید : 632 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ 6:20 بعد از ظهر ] [ J.I.K ]

[ ]

خبر خوش و داغ نقل و انتقالاتی برای پرسپولیسی ها

طبق جلسه‌ای که مسئولان سازمان لیگ با باشگاه پرسپولیس برگزار کردند سازمان لیگ به پرسپولیسی‌ها اجازه داده است تا در لیگ قهرمانان آسیا تعدادی بازیکن به عنوان بازیکن قرضی جذب و به لیست خود اضافه کنند.

گفتنی است امروز هم سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار با راه آهن در خصوص حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفته بود: خواسته ما از سازمان لیگ این است که به ما اجازه بدهند نیروهای بیشتری برای تیم خود جذب کنیم زیرا لیگ قهرمانان آسیا را در پیش داریم. هر تیمی که در آسیا شرکت کند حکم تیم ملی را دارد. سعی می کنیم بازیکن بیشتر و حتی کمکی بگیریم. فکر می کنم سازمان لیگ هم موافقت کرده و با مطرح کردن این موضوع این شانس را بدهند که تیم‌ها با قدرت بیشتری در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند.




لطفا نظر خود را درباره این مطلب بیان نمایید .


موضوعات: ورزش,
برچسب ها: پرسپولیس , نقل و انتقالات , سازمان لیگ , لیگ قهرمانان آسیا , راه آهن , بازیکن ,
[ بازدید : 672 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ 6:16 بعد از ظهر ] [ J.I.K ]

[ ]