مشکلات در ایران

مشکلات و مسائلی که با ان دست و پنجه نرم میکنید

روحانی از توافق جامع هسته ای در یک ماه آینده خبر داد

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور روز دوشنبه پس از دریافت استوارنامه سفیر جدید نروژ اظهار داشت: متاسفانه در سال‌های اخیر از فرصت‌ها و ظرفیت‌های فراوانی که برای ارتقای روابط دو کشور وجود دارد، کمتر استفاده شده و امیدواریم در دوره جدید، شاهد حرکت و اقدامات خوبی در روابط تهران – اسلو باشیم.

وی همکاری و رایزنی دو کشور در مسایل منطقه‌ای و بین‌المللی را مورد اشاره قرار داد و گفت: دو کشور در کنار همکاری‌های دوجانبه، می‌توانند در مسایل بسیار مهم منطقه‌ای از جمله مقابله با افراطی‌گری و تروریسم و بسیاری از مسایل مورد توجه در عرصه بین‌المللی رایزنی و به حل و فصل آنها کمک کنند.

روحانی با تأکید بر اینکه تهران در زمینه موضوع هسته‌ای گام‌های بسیار مثبتی در مذاکره با ۱+۵ برداشته است، تصریح کرد: اگر طرف‌های مذاکره‌کننده نیز از اراده سیاسی لازم در این زمینه برخوردار باشند، در ظرف یکماه آینده دستیابی به توافق جامع امکان‌پذیر است.




لطفا نظر خود را درباره این مطلب بیان نمایید .


موضوعات: سیاسی,
برچسب ها: روحانی , توافق جامع هسته ای , حجت‌الاسلام حسن روحانی , استوارنامه , استوارنامه سفیر جدید نروژ , سفیر جدید نروژ ,
[ بازدید : 559 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ 5:58 بعد از ظهر ] [ J.I.K ]

[ ]

توافق قطعي علي دايي و پرسپوليس

روز گذشته در جلسه‌ای با حضور حمیدرضا سیاسی و نماینده علی دایی، طرفین روی پرداخت نیمی از مبلغ قرارداد این فصل دایی و پایان این پرونده توافق کردند.

دایی با پرسپولیس قرارداد سه ساله داشت و می توانست در صورت عدم حضور در یک تیم لیگ برتری دیگر کل رقم قرارداش را از پرسپولیس طلب کند، اما با دریافت نیمی از قرارداد امسال به موضوع فیصله خواهد داد.

این نرمش دایی برای کمک به پرسپولیس در شرایطی است که به نظر می رسید بعد از اخراج او از این باشگاه وی در این باره کوتاه نیاید




لطفا نظر خود را درباره این مطلب بیان نمایید .


موضوعات: ورزش,
برچسب ها: پرسپوليس , علي دايي , توافق , حمیدرضا سیاسی ,
[ بازدید : 644 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ 5:56 بعد از ظهر ] [ J.I.K ]

[ ]