مشکلات در ایران

مشکلات و مسائلی که با ان دست و پنجه نرم میکنید

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا: در موعد مقرر با ایران به توافق می رسیم

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا درباره مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5 گفت: این مذاکرات سخت است اما ما بر این باوریم که می‌توانیم تا پایان ضرب‌الاجل تعیین شده به نتیجه نهایی برسیم.

جن ساکی، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز پنج‌شنبه در نشست خبری هفتگی خود در پاسخ به سوالی مبنی بر امکان حصول توافق نهایی میان ایران و گروه 1+5 تا ضرب‌الاجل 24 نوامبر گفت: همان طور که می‌دانید تنها چند هفته بیش‌تر باقی نمانده است. من در این‌جا به سخنان وزیر امور خارجه اشاره می‌کنم و می‌گویم که ما از زمان آغاز این مذاکرات شفاف بوده‌ایم و تاکید کرده‌ایم که این مذاکرات سخت است.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: واضح است که ما در لحظه حساسی قرار داریم اما معتقدیم که می‌توانیم تا پیش از ضرب‌الاجل 24 نوامبر به نتیجه نهایی برسیم.

جن ساکی گفت: هفته گذشته نشستی میان کارشناسان ایران و گروه 1+5 در وین پایتخت اتریش برگزار شد و آن‌ها نتیجه این نشست را به پایتخت‌های‌شان برده‌اند. هم‌چنین مقامات سیاسی 1+5 در ارتباط نزدیک با یکدیگر قرار دارند و من امیدوارم که تا پایان هفته جاری بتوانیم زمان برگزاری نشست جامع آینده را اعلام کنیم.

او هم‌چنین درباره نگرانی‌های اعضای کنگره آمریکا درباره محتوای توافق نهایی با ایران گفت: من فکر می‌کنم اگر ما کارمان را به درستی انجام دهیم، اعضای کنگره احساس بهتری خواهند داشت اما من نمی‌توانم درباره هفته‌های باقی مانده پیش‌بینی انجام دهم چون روزهای باقی مانده کلیدی است. ما می‌دانیم که کارمان سخت است اما معتقدیم که تا 24 نوامبر می‌توانیم به توافق برسیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در ادامه از مقامات ایران خواست تا هرچه فوری جیسون رضاییان روزنامه‌نگار واشنگتن پست را که تابستان گذشته در تهران به همراه همسرش بازداشت شده بود، آزاد کند. همسر این روزنامه‌نگار واشنگتن پست چندی پیش از زندان آزاد شد اما رضاییان هنوز در بازداشت به سر می‌برد.

جن ساکی علاوه بر این آزادی دو شهروند دیگر آمریکایی شامل امیر حکمتی و سعید عابدینی را خواستار شد و بر لزوم همکاری مقامات ایرانی برای پیدا کردن رابرت لوینسون تاکید کرد




لطفا نظر خود را درباره این مطلب بیان نمایید .


موضوعات: سیاسی,
برچسب ها: سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا , ضرب‌الاجل , جن ساکی , نوامبر , اعضای کنگره آمریکا , امیر حکمتی , سعید عابدینی , رابرت لوینسون ,
[ بازدید : 589 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ 5:48 بعد از ظهر ] [ J.I.K ]

[ ]

پیام خداحافظی پیام به هواداران پرسپولیس

پیام صادقیان بازیکن پرسپولیس در بازی مقابل پیکان تعویض شد و به نظر می‌رسد که وی از این تصمیم درخشان ناراضی است و حتی صحبت‌هایی هم میان درخشان و صادقیان پس از تعویض انجام شد و بازیکن سرخپوشان بلافاصله به رختکن تیم خود رفت و پس از اتمام بازی نیز اظهار داشته که مشکل خاصی در اینباره با سرمربی پرسپولیس ندارد.

گفتنی است که پیام صادقیان یک روز پس از دیدار با پیکان،در صفحه شخصی خود از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرده و نوشته‌ای را به این مضمون که در نیم فصل از تیم پرسپولیس جدا خواهد شد را به نمایش گذاشته است.

صادقیان چنین بیان کرده: خواستم برای آخرین بار با همه هوادارام خداحافظی کنم. واقعا ازتون ممنونم که تو یه سال و نیمی که پرسپولیس بودم منو حمایت کردین. منم تا جایی که از دستم بر می‌اومد خواستم بهترین بازی‌ها رو واسه تیم محبوبی مثل پرسپولیس انجام بدم. فکر کنم پرسپولیس بدون من بهتر بازی کنه و دیگه هم تو حاشیه نمی‌ره و دیگه فکر کنم باید نیم فصل از تیم برم و پرسپولیس و از حاشیه دور نگه دارم. بازم از همه هوادارای پرسپولیس تشکر می‌کنم و ازشون ممنونم. برای پرسپولیس بهترین‌ها رو آرزو می‌کنم. خداحافظ




لطفا نظر خود را درباره این مطلب بیان نمایید .


موضوعات: ورزش,
برچسب ها: پیام , هواداران پرسپولیس , پیام صادقیان , درخشان , سرخپوشان ,
[ بازدید : 648 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ 9:52 بعد از ظهر ] [ J.I.K ]

[ ]