مشکلات در ایران

مشکلات و مسائلی که با ان دست و پنجه نرم میکنید

«گلپا» پس از مرخصی از بیمارستان: حالم خوب است

اکبر گلپایگانی (گلپا) که ۷ آبان به دلیل سکته خفیف مغزی در بیمارستان دی تهران بستری شده بود، از بهبود نسبی وضعیت جسمی اش خبر داد.

اکبر گلپایگانی ضمن اعلام این خبر گفت: چهارشنبه دو هفته قبل کمی حالم به هم خورد که با دکتر امامی رئیس بیمارستان دی که از دوستانم هستند تماس گرفتم و با توصیه ایشان بلافاصله من را به این بیمارستان انتقال دادند.

این خواننده پیشکسوت کشورمان در ادامه افزود: من حدود یک هفته در بیمارستان دی تحت درمان بودم و خدا رو شکر همه چیز به خیر گذشت و چهارشنبه هفته ای که گذشت از بیمارستان مرخص شدم.

وی همچنین عنوان کرد: البته کمی بی حسی در پای چپم احساس می کنم که طبق دستور پزشکان معالجم مشغول فیزیوتراپی و ماساژ درمانی هستم و پروسه درمان را ادامه می دهم.

گلپا ادامه داد: لازم می دانم از دکتر امامی رئیس بیمارستان دی، دکتر سلیمانی، دکتر عبدی و دکتر جاوید که طی این مدت نسبت به بنده لطف داشتند تشکر و قدردانی کنم.




لطفا نظر خود را درباره این مطلب بیان نمایید .


موضوعات: هنری,
برچسب ها: گلپا , مرخصی , اکبر گلپایگانی , سکته , دکتر امامی , رئیس بیمارستان دی , دکتر سلیمانی , دکتر عبدی , دکتر جاوید ,
[ بازدید : 746 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ 9:48 قبل از ظهر ] [ J.I.K ]

[ ]

مرتضی پاشایی» ممنوع الملاقات می باشد


«بیمار آقای مرتضی پاشایی ممنوع الملاقات می باشد» این نوشته ای است که در ورودی بخش مراقبتهای ویژه (ای سی یو) بیمارستان بهمن نصب شده و هنرمندان و خبرنگاران و دوستداران این خواننده که به ملاقات وی می روند با این صحنه روبرو می شوند.




لطفا نظر خود را درباره این مطلب بیان نمایید .


موضوعات: هنری,
برچسب ها: مرتضی پاشایی , ممنوع الملاقات ,
[ بازدید : 739 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ 9:45 قبل از ظهر ] [ J.I.K ]

[ ]