شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

مشکلات در ایران

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

تاثیر سایت های افزایش بازدید بر روی وب سایتها / قوانین الکسا برای محاسبه بازدید واقعی چیست؟

ه گزارش صبحانه، افزایش بازدید سایت و وبلاگ یکی از دغدغه های تمامی دارندگان سایت و وبلاگ است برخی از این صاحبان سایتها به جای اینکه بدنبال تولید محتوا و آوردن بازدیدکنندگان واقعی به سایت خود باشند به نوعی دست به دامن سایت های می شوند که به سایت های رنکی معروف هستند.

برای مثال کافی است که در موتور جستجوگر گوگل متن "افزایش بازدید" را سرچ کنید تا با حجم انبوهی از این سایتها رو برو شوید.

این سایت های افزایش بازدید، همواره مورد استقبال برخی مدیران سایت ها قرار گرفته است. این سایت ها که برای بازدید کننده های عادی به عنوان محل کسب درآمد شناخته می شوند که به کاربران پیشنهاد می دهند که در مقابل باز کردیم آی فریم ها مبالغ ناچیزی را به عنوان درآمد کسب کنند یا همان امتیازی که کسب می کنند را تبدیل به بازدید کرده و برای وب سایتی که مورد نظر خودشان است ارسال کنند.


خدماتی که این نوع سایتها افزایش بازدید ارائه می دهند

بازدید پنجره چیست؟

همانطور که در تصویر بالا می بیند این سایتها نوعی بازدید در خدمات خود دارند که به نام بازدید پنجره ای معروف است که مثلا در هر پنجره یک سایت قرار می گیرد که با توجه به تصویر بالا این سایتها می تواند 30 سایت را در یک صفحه نشان دهند که با سرعت اینترنت ایران مطمئنا این تعداد باز نخواهد شد.

این سایت ها با نمایش وب سایت سفارش دهندگان در پنجره ها (iframe) شروع به ارسال بازدید می کنند. ولی این بازدید ها به چه اندازه می تواند برای آن سایت مفید باشد ؟ ادامه این مطلب را بخوانید تا خودتان قضاوت کنید.

تا چند سال قبل که الکسا بازدید (iframe) را نیز محاسبه می کرد آن موقع استفاده از این سایت ها برای کاهش رتبه سایت در الکسا تا حد بسیار کمی تاثیر گذار بود. که با توجه به زیاد شدن این سایتها الکسا اعلام کرد فقط بازدیدهای را محاسبه می کند که در آدرس بار مرورگر حتما آدرس سایت باشد.


قوانین الکسا برای محاسبه بازدیدهای یک سایت

همانطور که در تصویر فوق مشاهده می کنید در بخش آخر اشاره شده است که تنها بازدیدی محاسبه می شود که آدرس سایت در آدرس بار مرورگر وجود داشته باشد. برای همین تبلیغات و فریم هایی که در دیگر سایت ها وجود دارند نقشی در تعیین رتبه الکسای سایت نخواهند داشت.

در تصویر پایین ببیند که یکی از این نوع بازدیدهای پنجره ای باز شده، می بینید که آدرس بار متعلق به سایت فرستنده بازدید هست و عملا پولی که شما پرداخت کرده اید برای رتبه گرفتن سایت آنها هزینه شده است.

البته این نوع بازدیدها تنها در برخی شمارشگرهای بازدید سایتها مشخص می شود که اگر برای صاحب سایت این گزینه مهم باشد ما پیشنهاد می کنیم با بازکردن سایت خود و نگه داشتن کلید "f5" شمارش گر سایت خود را منفجر کرده و هیچ هزینه ای نیز پرداخت نکنند.

نمونه صفحاتی که این نوع سایتهای بازدید برای سایت شما ارسال می کنند


برای همین می توان گفت این سایت ها افزایش بازدید به جزء اینکه منابع سایت شما از جمله پهنای باند و.... را استفاده می کنند هیچ سودی ندارند. به عبارتی هزینه ای که بابت خرید بازدید پرداخت می شود از جیب می رود.

شاید با خود بگویید که سایت مان حداقل توسط عده ای دیده می شود. ولی همین طرز فکر نیز اشتباه می باشد. دلیل آن هم نمایش چندین سایت در یک صفحه می باشد. برخی از سایت های افزایش بازدید به صورت همزمان حتی 30 پنجره را در یک صفحه باز می کنند که خب مشخص هست که در این حالت امکان مشاهده سایت غیرممکن می شود.

نکته دوم محدودیت زمان نمایش پنجره باز شده می باشد. این سایت ها برای اینکه بتوانند در مدت زمان کوتاهی که فرد در سایت وجود دارد تعداد سایت بیشتری را برای بازدید نشان دهند از محدودیت زمانی استفاده می کنند. به عبارتی سایت شما 10 تا 60 ثانیه بسته به قوانین آن سایت نمایش داده خواهد شد.

مورد آخر تقلب هست. تقلب در سایت هایی که با کسب درآمد سرو کار دارند همیشه وجود داشته است. چه از طرف کاربران که سعی می کنند بیش از فعالیت خود دریافتی داشته باشند و چه از طرف مدیران سایت ها که نتایج را دست کاری می کنند.

برخی از این سایت ها بسته های ارسال 1 میلیون بازدید را دارند. این در حالی هست که اگر رتبه الکسا خود آن سایت ها را نگاه کنید. خواهید فهمید که خود آنها از چنین بازدیدی برخوردار نیستند چه برسد که به سایت شما چنین بازدیدی را ارسال کنند. برای همین احتمال استفاده از ربات های افزایش بازدید، به جای نمایش و بازدید توسط افراد نیز وجود دارد.

نتیجه گیری:

استفاده از سایت های افزایش بازدید که با شیوه نمایش سایت در iframe کار می کنند هیچ فایده ای ندارد و فقط هزینه اضافی می باشد.
در مطالب بعدی راههای درست افزایش بازدید می پردازیم تا دوستان گرامی بتواند بازدیدکنندگان واقعی را برای سایت خود بدست بیاورند.

نویسنده : پیام کیوانی

کشف 60 کیلو تریاک از آمبولانس حمل جنازه‌

جعفر غضنفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در انار اظهار داشت: توسط گشت فرماندهی انتظامی این شهرستان در بازرسی از یک دستگاه خودرو آمبولانس حمل جنازه که از سمت استان کرمان به سمت شهرهای مرکزی در حرکت بود مشکوک و در بازرسی بیش از 60 کیلوگرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان انار بیان کرد: در این ارتباط یک نفر به همراه آمبولانس دستگیر و تحویل مقامات قضایی شهرستان انار شد.

وی افزود: همچنین توسط کارکنان فرماندهی انتظامی انار چهار نفر شامل سه نفر افاغنه و یک نفر ایرانی سارق پسته به همراه 3 هزار 500 کیلوگرم پسته دستگیر شدند.

غضنفری بیان داشت: در بازجویی اولیه سارقان اعتراف کردند، تاکنون 7 هزار کیلو پسته سرقت کردند که نیمی از پسته‌ها به فروش رسیده و مابقی به همراه سارقان تحویل مقامات قضایی انار شدند

بیمه معتادان تا ۳ هفته آینده اجرایی می‌شود

وزیر کشور از اجرایی شدن بیمه معتادان تا ۳ هفته آینده خبر داد و گفت: ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای بیمه معتادان در نظر گرفته شده است.

عبدالرضا رحمانی فضلی صبح امروز در حاشیه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه اعتبار بیمه معتادان در قانون بودجه دیده شده باید آیین‌نامه آن نوشته می‌شد. وی افزود: وزارت کار و امور اجتماعی که متولی این مسئله است در توافقی با وزارت کشور و ستاد مبارزه با مواد مخدر این موضوع را پیگیری کرده و به دولت ارائه داده است.

رحمانی فضلی بیان کرد: این موضوع در دولت بحث شد و برخی ایرادات در آیین‌نامه در جلسات آخر شورای اجتماعی رفع شده و خارج از نوبت برای تصویب و تایید به هیئت دولت می‌آید. وی با اشاره به اینکه ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای بیمه معتادان در نظر گرفته شده است، گفت: اعتبار بیمه معتادان تا دو سه هفته آینده تامین می‌شود و برای اجرای طرح اقدام می‌کنیم.

وزیر کشور درباره پرونده اسیدپاشی نیز گفت: کمیته ای در استان اصفهان و وزارت کشور برای پیگیری جدی این مسئله تشکیل شده و در حال حاضر نیز با جدیت به دنبال بررسی موضوع هستیم. وی با اشاره به اینکه نتیجی جدیدی در این زمینه نرسیدیم، گفت: اما دستگاه‌های امنیتی به سرنخ‌هایی دست یافته‌اند که فعلا نمی‌توانیم اعلام کنیم اما رئیس جمهور و سران قوا دغدغه زیادی در این مورد دارند.

هند ۴۰۰ میلیون دلار پول نفت ایران را پرداخت

دو منبع صنعتی اعلام کرند که شرکت‌های هندی امروز پنج‌شنبه ۴۰۰ میلیون دلار از اقساط پول نفت ایران را پرداخت کردند.

بر اساس این گزارش، پرداخت این اقساط در آستانه ۲۴ نوامبر و بر اساس توافق داخلی ایران با ۶ قدرت جهانی انجام می‌گیرد.

بر اساس اعلام منابعی که به دلیل حساسیت موضوع نخواست نامش فاش شود، شرکت‌های ایساراویل حدود ۲۰۱ میلیون دلار، شرکت مانگالور و شرکت پتروشیمی حدود ۱۵۴ میلیون دلار و شرکت ایندیان‌اویل‌کوپ حدود ۴۲ میلیون دلار و هیندوستان پترولیوم حدود ۳ میلیون دلار پرداخت کردند.

بر اساس این گزارش، با این پرداخت هندوستان حدود ۱.۳ میلیارد دلار در قالب ۳ قسط به ایران پرداخت کرده است.

بر اساس توافقات داخلی بین ایران و ۶ قدرت جهانی باید پولهای نفتی ایران در مرحله دوم توافق به مبلغ ۲.۸ میلیارد دلار تا ۲۴ نوامبر امسال پرداخت می‌شد. پیش از این نیز در مرحله نخست توافق ۴.۲ میلیارد دلار از پولهای بلوکه شده ایران بین ماه‌های ژانویه و جولای پرداخت شد


تهدید یک نماینده به استعفا از مجلس

نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: درصورت عدم اختصاص اعتبار لازم برای تسریع در اجرای طرح چهار خطه کردن محور بجنورد - آزاد شهر ازسوی وزارت راه و شهرسازی تا پایان امسال، از نمایندگی درمجلس استعفا خواهم کرد.

قاسم جعفری چهارشنبه شب اظهارکرد: پیام استعفای خود را برای دفاع ازحقوق مردم این استان بخصوص خانواده قربانیان حوادث رانندگی در محور بجنورد - آزادشهر به عنوان «جاده مرگ» به وزیر راه وشهرسازی و معاون پارلمانی این وزارتخانه ارسال کردم. وی اضافه کرد: طرح چهار خطه کردن مسیر بجنورد - آزادشهر در دولت نهم و دهم شروع شده ودر طرح «مهر ماندگار» نیز قرار گرفته و قرار بود تا پایان سال ۹۱ به اتمام برسد که این وعده ها عملی نشد.

سخنگوی کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت : در دولت یازدهم نیز وزیر راه و شهرسازی درسفر به این استان قول تکمیل ساخت حداقل ۴۰ کیلومتر ازنقاط حادثه خیز این جاده را درحوزه بجنورد وآشخانه داد که به این وعده نیز وفا نشده است. جعفری افزود: این محور به عنوان یکی از مرگبارترین مسیرهای خراسان شمالی، سالانه جان تعداد زیادی از شهروندان این استان و مسافران علی بن موسی الرضا(ع) را می گیرد وخاطرات بدی را درذهن مسافران باقی می گذارد.

وی اظهار کرد: با این روند رو به رشد سوانح رانندگی دراین محور، سالیانه سرمایه های زیاد انسانی درکشور ازبین می رود و هزینه اجتماعی زیادی را به خانواده قربانیان تحمیل می کند که باید مسوولان استانی وملی در این خصوص پاسخگو باشند. نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی افزود: ما به عنوان نماینده مردم با مشکلات مالی دولت آشنا بوده و به دنبال فشار به دولت نیستیم، ولی به نظر می رسد مسوولان استانی بخصوص راه و شهرسازی در زمینه اخذ اعتبار برای تسریع در ساخت محور بجنورد- آزادشهر کوتاهی می کنند.

جعفری اظهارکرد: اگر وزارت راه وشهرسازی تاپایان امسال اقدامی اساسی برای چهارخطه شدن حداقل ۴۰ کیلومتر ازنقاط حادثه خیزاین محورصورت ندهد استعفای خود را تقدیم هیات رییسه کرده وازتریبون مجلس مسایل این بخش را به اطلاع مردم خواهم رساند

سفر کری به پاریس برای ادامه گفت‌وگوها درباره برنامه هسته‌‌ای ایران

وزیر خارجه آمریکا برای دیدار با وزاری خارجه فرانسه و عربستان درباره برنامه هسته‌ای ایران به پاریس سفر کرد.

به نقل از آسوشیتدپرس، جان کری وزیر خارجه آمریکا در ادامه دیدارهای خود درباره برنامه هسته‌ای ایران لحظاتی پیش وارد پاریس پایتخت فرانسه شد. وزیر خارجه آمریکا در پاریس قرار است با لوران فابیوس وزیر خارجه فرانسه و همچنین سعود الفیصل وزیر خارجه عربستان درباره برنامه هسته‌ای ایران دیدار و گفت‌وگو داشته باشد. جان کری روز گذشته نیز در لندن حضور داشت و در این شهر با فیلیپ هاموند وزیر خارجه انگلیس و یوسف بن‌علوی وزیر خارجه عمان درباره برنامه هسته‌ای ایران گفت‌وگو کرد. یک مقام ارشد آمریکایی گفت که کری روز چهارشنبه در هتل خود با "یوسف بن علوی" وزیر امور خارجه عمان دیدار و با وی درباره سفر اخیر وی به تهران گفت‌وگو کرد.

این در حالی است که گفت‌وگوها بین ایران و گروه ۱+۵ در وین در حال جریان بوده و این مذاکرات تا روز دوشنبه که ضرب‌الاجل این مذاکرات به پایان می‌رسد ادامه دارد.

روحانی در فهرست سیاستگذاران برتر2014

این فهرست از 100 شخصیت اندیشمند جهان در حوزه های مختلف از جمله سیاستگذاران بوده است.


این ششمین فهرستی است که فارین پالیسی آن را در این رابطه منتشر کرده است.

در بخش سیاستگذاران این فهرست علاوه بر نام رییس جمهوری ایران، نام شخصیت هایی همچون آنگلا مرکل صدراعظم آلمان، نارندرا مودی نخست وزیر هند و متئو رنتزی نخست وزیر ایتالیا نیز بدلیل اقدامات شان در این فهرست قرار دارند.

این نشریه با پرداختن به موضوعات دیگر جهانی از جمله محیط زیست ، مخترعان ، تاریخ سازان و هنرمندان ، نام افراد مختلفی را در این فهرست خود جای داده است.

تست دوپينگ يک بازيکن ليگ برتري مثبت اعلام شد

احمد هاشميان خصوص نتايج آزمايش دوپينگ از بازيکنان فوتبال ايران، ضمن بيان مطلب فوق گفت: بر اساس اعلام آزمايشگاه کنترل دوپينگ، نتايج 83 نمونه کنترل دوپينگ فوتبال و فوتسال اعلام شده که بنا بر نتايج اعلامي 81 نمونه منفي و 2 نمونه مثبت است.

وي افزود: نمونه‌هاي مثبت رمز گشايي شده که يک نمونه آن مربوط به ليگ برتر فوتبال و دومين نمونه مربوط به يکي از بازي‌هاي جام حذفي يک تيم دسته دوم بوده است. بر همين اساس موارد تخلف به بازيکن و باشگاه مربوطه ابلاغ شده و در صورت عدم درخواست آناليز نمونه B از سوي بازيکنان متخلف، فرايند رسيدگي آغاز و طبق قوانين آئين‌نامه ملي کنترل دوپينگ اقدام مي‌شود.

رئيس کميته پزشکي فدراسيون فوتبال در ادامه خاطرنشان کرد: در نمونه‌هاي مثبت اعلام شده، ماده ممنوعه ناندرلون، استانازولول تاموکسي فن وجود داشته است.

وي ضمن تشکر از رسانه‌هاي گروهي اضافه کرد: اخيرا شاهد همکاري شايسته رسانه‌هاي گروهي به ويژه خبرگزاري‌ها و روزنام‌ ها در پرهيز از هرگونه گمانه‌زني و استفاده از حروف مخفف در جهت معرفي افراد ذکر شده، بوده‌ايم که به نوبه خود از اين فرهنگ رسانه‌اي تشکر مي‌کنم.

هاشميان همچنين گفت: همچنين به منظور رعايت حقوق متخلفان و موارد تصريح شده در آئين‌نامه کنترل دوپينگ و با اهدف اشاعه اخلاق مداري در فوتبال کشور انتظار دارم رسانه‌هاي جمعي همچنان صحه صدر نشان داده و اجازه دهند پس از رسيدگي پرونده متخلفان، تا صدور راي قطعي مطالب خود را مطرح کرده و مطمئنا با قطعي شدن راي متخلفان، مراتب از طريق سايت رسمي فدراسيون اعلام خواهد شد. ضمن اينکه از همکاري شايشته رسانه‌هاي گروهي مراتب تشکر خود را اعلام مي‌کنم

هند جای ایران در بازار فرش را گرفت

بازار فرش جهانی از اختیار ایران خارج شده است. گزارش ها نشان می دهد طی سه سال گذشته، چین، هند و ترکیه به رقبای جدی ایران در بازار فرش بدل شده اند. گزارشی که چندی پیش از صادرات کالاهای غیرنفتی منتشر شد نیز این موضوع را تایید می کند.براساس آخرین گزارش ها میزان صادرات فرش ایران سالیانه 314 میلیون دلار بوده است. در سه ماه اول سال جاری نیز میزان صادرات 23 درصد رشده داشته ولی این میزان رشد در شرایطی در قیاس با سه ماه ابتدای سال 92 صورت گرفته بود که در آن دوره زمانی میزان صادرات فرش ایران به کمترین حد رسیده بود. در همین حال یکی از تجار فرش ایران خبر داده که هند نیز به رقیبی جدی و حتی برتر از ایران در بازارهای جهانی بدل شده است. فخرالدین عامریان که بزرگترین صادرکننده فرش دستباف ایرانی به آمریکای جنوبی است ، درباره آمار صادرات فرش از ایران گفت:«فرش ایرانی فرهنگ تمدن و تاریخ ایران را به جهان معرفی می كند و فرش در سال های نه چندان قبل دومین كالای صادراتی ایران پس از نفت بود و در جهان هم رتبه اول را داشتیم و حدود یك میلیارد دلار صادرات فرش داشتیم. در حالی كه با بی تدبیری برخی ها این هنر صنعت در حال نابودی است و كشور هند با بیش از یك ونیم میلیارد دلار صادرات فرش محل بازار فرش جهان را به خود اختصاص داده و همه موفقیت هندی ها در این رشته به خاطر حمایت دولتشان است.» در حال حاضر فرش به عنوان کالای سنتی در صدر صادرات ایران جای ندارد. طی سال های گذشته فعالان صنعت فرش به دولت نهم و دهم در مورد بحران حاکم بربازار این محصول بارها هشدار داده بودند. پس از اجرای طرح هدفمندی یارانه ها و افزایش هزینه های تولید نیز، قیمت فرش ایرانی از میانگین جهانی بالاتر رفت و در نهایت این کالا جایگاه اش در بازارهای جهانی را از کف داد

حجامت برای همه افراد‌ مناسب نیست

معاون اجرایی مرکز تحقیقات ایمنی ‌فرآورده‌های طبیعی وگیاهان دارویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: حجامت برای همه افراد و همه بیماری‌ها مناسب نیست.

پیمان آل شیخ افزود: حجامت برای بیمارانی که طبیعت گرم، غلظت خون بالا و کندی حرکت خون دارند، توصیه می‌شود.

وی ادامه داد: حجامت اصطلاحا به روشی از خونگیری اطلاق می‌شود که جهت درمان بعضی از بیماری‌ها به کار می‌رود‌. وی اظهار کرد: نباید حجامت را برای همه افراد و تمام بیماری‌ها تجویزکرد و در انجام حجامت ‌باید دقت شود که این روش را در چه بیماری و درچه افرادی می‌توان انجام داد‌. وی با اشاره به این که حجامت برای افراد دارای طبیعت سرد و بیماران مبتلا به کم خونی مناسب نیست، تصریح کرد: متاسفانه در بیشتر مواقع حجامت به طور غیر اصولی و بدون در نظرگرفتن حال بیمار انجام می‌شود که صحیح نیست.

این پزشک متخصص طب سنتی تاکید کرد: حجامت باید توسط یک پزشک خبره و وارد به اصول حجامت انجام شود که مقدارخون گرفته شده نیز به صلاحدید پزشک است

12345678910
last