مشکلات در ایران

مشکلات و مسائلی که با ان دست و پنجه نرم میکنید

لیست مازاد و خرید پرسپولیس برای نیم فصل

حمید درخشان برای نیم‌فصل در پی جذب نفرات مورد نظر خود است. پرسپولیسی‌ها در فهرست ابتدایی خود از ۱۸ بازیکن بزرگسال، ۱۶ نفر را در لیست قرار داده بودند که البته نام پولادی هم در آن بود.

او اما بازیکن آزاد شناخته شد تا جای خالی لیست سرخپوشان به ۳ نفر برسد. آنها با جذب اومانا و جعفرپور، ۲ سهمیه از ۳ جای خالی خود را پرکردند تا فهرست این تیم به ۱۷ نفر برسد. آنها با رفتن ماهینی می‌توانند یک بازیکن هم جایگزین او کنند و این یعنی حداکثر دو جای خالی. تیم‌ها در نیم‌فصل مجاز به جذب ۶ بازیکن جدید هستند و پرسپولیس اگر قصد به خدمت‌‌گیری این تعداد بازیکن را داشته باشد ناچار است قید برخی بازیکنانش را بزند. شاید توافق با رضا نوروزی مصدوم، یک راهکار برای خالی کردن یک ردیف از لیست باشد.

خبرهای تأیید نشده‌ای مبنی بر احتمال وجود نام بازیکنانی مانند میثم حسینی، دغاغله و شاید یک گلر در فهرست مازاد این تیم به گوش می‌رسد. در هر حال درخشان باید برای این فهرست هم تدبیری بیندیشد. او اگر به اندازه کافی در فهرست تیمش جای خالی پیدا کند حتی قادر به جذب ۸ بازیکن هم خواهد بود. ۶ بازیکن طبق آیین‌نامه نقل و انتقالات، یک بازیکن به جای ماهینی که سرباز شده و هر تیم در طول فصل می‌تواند سه سهمیه آزاد هم به خدمت بگیرد که آنها تاکنون جعفرپور و اومانا را استخدام کرده و یک نفر هم با این شیوه می‌تواند سرخپوش شود. البته این تیم در فهرست ۹ نفره زیر ۲۳ سال خود هم دو جای خالی دارد.




لطفا نظر خود را درباره این مطلب بیان نمایید .


موضوعات: ورزش,
برچسب ها: خرید پرسپولیس , حمید درخشان , سرخپوشان , اومانا , جعفرپور , ماهینی , دغاغله , میثم حسینی ,
[ بازدید : 1186 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ 3:40 بعد از ظهر ] [ J.I.K ]

[ ]