مشکلات در ایران

مشکلات و مسائلی که با ان دست و پنجه نرم میکنید

اتفاق بد برای مهاجم پرسپولیس در تمرین

اتفاق بد برای مهاجم پرسپولیس در تمرین امروز
مهدی دغاغله بازیکن مصدوم پرسپولیس در اواسط تمرین از حال رفت. البته او بعد از چند دقیقه و بعد از رسیدگی کادرپزشکی به تمریناب بازگشت. گفته شده دلیل این امر گرمای بیش از حد جزیره کیش بوده است




لطفا نظر خود را درباره این مطلب بیان نمایید .


موضوعات: ورزش,
برچسب ها: مهاجم پرسپولیس , مهدی دغاغله , پرسپولیس , جزیره کیش ,
[ بازدید : 680 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ 6:26 بعد از ظهر ] [ J.I.K ]

[ ]

اگر پاکستان نمی‌تواند بر مرزها نظارت کند، خودمان دست به کار می‌شویم

اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه شب گذشته و صبح امروز سراوان و کشته شدن 4 مامور نیروی نیروی انتظامی در پی حوادث گفت: آرزو داریم اینگونه کارهای تروریستی در کشور و به‌خصوص در شهرهای مرزی برای همیشه به پایان برسد اما اصل موضوع این است که دولت پاکستان کنترل کاملی بر مرزهای خود ندارد.

وی افزود: مقامات وزارت کشور بارها با طرف‌های پاکستانی صحبت کرده‌اند اما ظاهرا این گفت‌و‌گوها تاثیری نداشته و دولت پاکستان عملا حاکمیتی بر مناطق مرزی ندارد و اگر واقعا آنها نمی‌توانند نظارتی داشته باشند، به ما اعلام کنند تا خودمان دست به کار شویم.

این نماینده مجلس ادامه داد: از وزارت کشور در خصوص حادثه شب گذشته سراوان نیز توضیح خواهیم خواست، ظاهرا قرار است هر چند وقت یک بار چنین حوادثی در کشور و بخصوص در سراوان رخ دهد لذا باید تصمیم جدی و مهمی برای پیشگیری از وقوع چنین حوادثی گرفته شود.




لطفا نظر خود را درباره این مطلب بیان نمایید .


موضوعات: اجتماعی,
برچسب ها: پاکستان , اسماعیل کوثری , عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی , سراوان , مامور نیروی نیروی انتظامی ,
[ بازدید : 558 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ 6:24 بعد از ظهر ] [ J.I.K ]

[ ]