مشکلات در ایران

مشکلات و مسائلی که با ان دست و پنجه نرم میکنید

احمدی نژاد با امضای "خادم ملت ایران" به آیت الله هاشمی شاهرودی پیام تسلیت داد

محمود احمدی نژاد در پیامی به آیت الله هاشمی شاهرودی درگذشت مادر وی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی نایب رئیس محترم مجلس خبرگان رهبری، خبر درگذشت والده‌ی ماجده موجب تالم و تاثر گردید.

بی‌تردید آن بانوی بزرگ و فداکار با تقدیم سه شهید گران قدر به انقلاب و پرورش فرزند ارزشمندی چون جنابعالی نقش ممتازی در حفظ و تداوم آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی ایفا کرده است.

اینجانب ضمن تسلیت فقدان این بانوی مومنه و پاک به جنابعالی ،‌ بیت مکرم و بستگان‌، علو درجات آن مرحومه و صبر و شکیبای بازماندگان و مزید توفیقات حضرت عالی را از خداوند سبحان مسالت دارم.

خادم ملت ایران

محمود احمدی نژاد




لطفا نظر خود را درباره این مطلب بیان نمایید .


موضوعات: سیاسی,
برچسب ها: احمدی نژاد , خادم ملت ایران , آیت الله هاشمی شاهرودی , آیت الله شاهرودی , محمود احمدی نژاد , نایب رئیس محترم مجلس خبرگان رهبری , رئیس محترم مجلس خبرگان ,
[ بازدید : 538 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ 6:51 بعد از ظهر ] [ J.I.K ]

[ ]

مدت اعتبار سهمیه بنزین ۴۰۰ تومانی

داوود عربعلی ضمن تکذیب اظهارات رئیس اتحادیه جایگاهداران در خصوص اعتبار یک ماهه بنزین ۴۰۰ تومانی عنوان کرد: دستور العملی در خصوص قطع بنزین ۴۰۰ تومانی صادر نشده است.

وی، میزان سهمیه بنزین ۴۰۰ تومانی خودروهای سواری و شخصی را تا تاریخ ۲۹ شهریور ماه سال جاری، ۵۹۰ میلیون لیتر اعلام کرد و افزود: همچنین میزان سهمیه بنزین ۴۰۰ تومانی در موتور سیکلت ها حدود ۱۱۹ میلیون لیتر برآورد می شود.

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، در ادامه با اشاره به افزایش روزانه مصرف بنزین در سال جاری اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون میزان مصرف بنزین ۷۴.۴ لیتر برآورد می شود که این میزان مصرف در بازه زمانی سال گذشته ۲.۶ درصد رشد را نشان می دهد.

عربعلی، در ادامه میانگین مصرف بنزین موتور را روزانه ۷۵.۲ میلیون لیتر در روز اعلام کرد و گفت: میزان مصرف امسال در مقایسه با سال گذشته نه دهم درصد افزایش یافته است.

وی، با اشاره به افزایش میزان مصرف در بخش نفت و گاز عنوان کرد: میزان مصرف روزانه ۷۷.۳ میلیون لیتر در روز بوده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه حدود ۴.۳ درصد افزایش یافته است




لطفا نظر خود را درباره این مطلب بیان نمایید .


موضوعات: اقتصاد,
برچسب ها: سهمیه بنزین , اعتبار سهمیه بنزین , عربعلی , افزایش میزان مصرف , نفت و گاز , شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی , افزایش روزانه مصرف بنزین , مصرف بنزین ,
[ بازدید : 479 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ 6:49 بعد از ظهر ] [ J.I.K ]

[ ]