مشکلات در ایران

مشکلات و مسائلی که با ان دست و پنجه نرم میکنید

بیش از ۳۰ هزار حاجی ایرانی به بیمارستان مدینه مراجعه کردند

علی ترکان با اشاره به اینکه این بیمارستان تا یک‌شنبه آینده و همزمان با آخرین گروه زائران ایرانی در مدینه‌ منوره، به صورت شبانه‌‌روزی و رایگان در خدمت زائران است، اظهار داشت: درمانگاه‌های داخل هتل‌های محل اسکان زائران هم تا آخرین لحظه حضور آنها، فعال خواهند بود.

رئیس بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر در مدینه درباره وضع بیماران بستری ایران در مدینه نیز گفت: یک نفر در این بیمارستان و یک نفر نیز در بیمارستان سعودی بستری است.

به گزارش هلال احمر، ترکان علت عمده بستری در بیمارستان‌های سعودی را ابتلا به بیماری قلبی عنوان کرد و اظهار داشت: تاکنون حدود 30 هزار نفر به بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر مراجعه کردند




لطفا نظر خود را درباره این مطلب بیان نمایید .


موضوعات: پزشکی,
برچسب ها: حاجی ایرانی , بیمارستان مدینه , علی ترکان , زائران ایرانی , رئیس بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر , بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌ا ,
[ بازدید : 560 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ 7:37 بعد از ظهر ] [ J.I.K ]

[ ]

اشتاین مایر: هرگز تا این اندازه به توافق هسته ای با ایران نزدیک نشده بودیم

به نقل از نشریه "دی سایت"، "فرانک والتر اشتاین مایر" وزیر امور خارجه آلمان بعد از دیدار با رئیس جمهوری ایران در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد نقش ایران در مبارزه با تروریست های داعش را تمجید کرده و درباره آینده مذاکرات هسته ای با ایران ابراز خوش بینی کرد.

بر اساس ارزیابی اشتاین مایر مناقشات هسته ای طولانی با ایران قابل حل است. ما هرگز به انداره حالا نزدیک به یک توافق هسته ای نبوده ایم.

وزیر امور خارجه آلمان همچنین نقش ایران در مبارزه با تروریسم داعش را تمجید کرد و از اینکه ایران در مقابل قدرت گرفتن این گروه تروریستی موضع گیری کرده است استقبال کرد.

اشتاین مایر درباره مذاکرات هسته ای با ایران نیز اظهار داشت که این مذاکرات آخرین و سخت ترین گام را با این حال در پیش رو دارد. حالا زمان آن فرارسیده که به این اختلافات پایان دهیم. تلاش ها در این راستا با توجه به بسیاری از بحران ها در خاورمیانه نباید با شکست مواجه شود.

تهران با گروه 5+1 درباره دستیابی به یک توافق جامع درباره برنامه هسته ای خود مذاکره می کند و هدف از این مذاکرات دستیابی به توافق تا 24 نوامبر است




لطفا نظر خود را درباره این مطلب بیان نمایید .


موضوعات: سیاسی,
برچسب ها: اشتاین مایر , توافق هسته ای با ایران , برنامه هسته ای , مذاکرات هسته ای با ایران , وزیر امور خارجه آلمان , تروریسم داعش , تروریست , مناقشات هسته ای , دی سای ,
[ بازدید : 554 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ 7:34 بعد از ظهر ] [ J.I.K ]

[ ]